9.07.2021

Pomoc drogowa

Podczas kontroli drogowej w pewnych sytuacjach na jaw wychodzą bezprawia które popełniają kierowcy. Dotyczy to nie tylko elementów takich jak niezapięte pasy lub nie włączone światła mijania. Dzieje się wiele rzeczy, które nie są chaotycznym zjawiskiem, a jakie owocują dla nas w konsekwencji wybitnie istotnymi problemami. Do tego rodzaju szczegółów należą z pewnością zaniedbania w aspekcie częstości i typu inspekcji jakie przechodzi auto oraz alternacji zużywających się detalów eksploatacyjnych.

Kiedy okazuje się, iż nasze auto, a poniekąd my mamy takie niedbalstwa na sumieniu w owym czasie pozostaje nam jedynie pomoc drogowa oraz zwiezienie naszego pojazdu w bezpieczne miejsce, w którym usterki oraz zaniedbania pozostaną nadrobione - tu pomoże Pomoc drogowa. Ma prawo to dotyczyć nie tylko przeglądu technicznego, jednak oraz na przykład łysych opon, na jakich się pojazdem poruszamy. Przyzwoiciej zwracać na takie rzeczy uwagę. Oczekuje nas albowiem nie tylko mandat, pomoc drogowa również policzy sobie za tego typu usługę. Będzie nas to kosztowało o wiele więcej niż przeprowadzenie w samochodzie przeglądu na czas.

2 komentarze:

  1. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o samą pomoc drogową to ja również już miałam okazję z niej korzystać. Mianowicie jak auto stanęło mi na drodze to wtedy firma https://holowanie.i-poznan.pl/ praktycznie od razu po mnie przyjechała na miejsce awarii.

    OdpowiedzUsuń