21.11.2016

Nadruki reklamowe

Jest wiele funkcji, które spełnia marketing. W kluczowym projekcie jest to w głównej mierze informacja na temat jakości i atrakcyjności wyprzedawanego produktu. Jej funkcja jest nakłonienie jak największej ilości konsumentów do zakupu danego towaru. Reklama ma prawo spełniać także funkcję szkolną. W tym celu respektuje się np. młodziutkich kierowców, jacy prowadzą po alkoholu, jest to przestroga wielokrotnie pokazana w dosyć dokuczliwy sposób . Wszystko wtenczas wpływa na fantazję. Reklama także spełnia funkcję manipulacyjna, to właśnie dzięki której używa się dosyć perswazyjnych sformułowań, które nakłaniają konsumenta na kupno określonego produktu. Konkursowa funkcja reklamy ujawnia wyznaczoną ofertę na zasadzie porównania jej z innymi. Wielokrotnie przy tym nie wymienia się danych produktów z innych korporacji, choć próby te także pozostały złamane. Reklama spełnia funkcję informacyjną. Przykładowo informuje o czymś znaczącym, jakimś wydarzeniu, które niebawem ma nastąpić. Skupić ma to rzesze klientów - zobacz Gildan. Niesłychanie ciekawie zmontowane są reklamy, jakie poprzedzone są interesującymi zapowiedziami.

0 komentarze:

Prześlij komentarz